DEGENERESCENTA
MACULARÃ
Una din cele mai comune cauze ale vederii slabe este ceea ce se numeste "degenerescenta macularã". Aceasta este cauza orbirii si a altor probleme de vedere, in proportie de 50%.
In
mod obisnuit, cei afectati sunt persoane de peste 60 de ani dar forma geneticã
a acestei boli poate afecta si persoane tinere sau chiar copii (maladia Stargardt).
Medicii incã
nu au aflat cu exactitate din ce cauzã
celulele maculei incep sã
degenereze. Una din teorii se referã
la radicalii liberi, substantele nocive pe care corpul le preia din lumina
soarelui, atmosferã
si fumul de tigarã.
Redau in continuare, in traducere, scurta poveste a unei persoane care sustine cã s-a vindecat de degenerescenta maculara. (Mãrturia se poate citi in original pe site-ul din America www.carotenoids.net):
„
In ianuarie am fost diagnosticatã cu degenerescenta maculara; aveam o patã
oarbã in ochiul drept. Când citeam, era ca si cum cineva ar fi sters o parte
din litere.
Doctorul meu mi-a spus: "_
Nu existã
nici o metodã
prin care degenerscenta macularã
sã
fie tratatã
sau vindecatã".
In iulie am inceput sã
consum Carotenoid Complex pentru a mã
proteja de cancer, iar in octombrie mi-am dat seama cã
pata oarbã
din ochi dispãruse.
De atunci au trecut 2 ani si pata este in continuare dispãrutã;
Carotenoid Complex este tot ceea ce am luat.
Dupã
ce a efectuat câteva teste, doctorul mi-a confirmat faptul cã
nu mai am degenerescentã
macularã
si s-a arãtat
interesat de a afla mai multe despre Carotenoid Complex si despre compania care
il produce. KP (CA)"
* * *
Carotenoid Complex este un nutritional integral natural, derivat din 7 fructe si legume, a cãrui putere antioxidantă s-a dovedit a fi cu adevãrat extraordinarã, cu beneficii imense pentru organismul uman.
* * *
Studiile efectuate de cercetătorii USDA* (Departamentul de Agriculturã al Statelor Unite) asupra acestui produs arată că:
+++
Creste imunitatea sistemului celular cu 37% în doar 20 de zile.
+++
+++
Mãreste numãrul celulelor “natural killer” (anticanceroase)
cu 20% în 20 de zile.
+++
+++
Reduce distrugerile oxidative ale
celulelor cu 44%.
+++
+++ Conferã o protectie de 5 ori mai mare, impiedicând colesterolul LDL (rãu) sã determine boli de inimã. +++
* Kramer TR; Burri BJ.
Modulated mitogenic proliferative responsiveness of lymphocytes in whole-blood
cultures after a low-carotene diet and mixed-carotenoid supplementation in women.
American Journal of Clinical Nutrition. Vol. 65(3): 871-875, Mar. 1997.
Studiu complet (PDF,
4MB)
* Carughi, A & Hooper. FG
Plasma carotenoid concentrations before and after supplementation with a
carotenoid mixture. American Journal of Clinical Nutrition, Vol. 59 (4):
896-899, 1994.
Studiu complet (PDF,
6.6MB)
* * *
NOTÃ:
Pentru a descãrca informatii despre Carotenoid Complex si suplimentele din alimente integrale GNLD, vizitati pagina de DOWNLOAD.
Pentru comenzi si informatii puteti accesa pagina de CONTACT.
Nu ezitati sa imi scrieti daca aveti intrebari!
<<< Înapoi la pagina principalã >>> CONTACT